Sprawdziłem na klapce wlewu paliwa Przód 2.1 Tył 2.2. Zdziwiło mnie to trochę dlatego, że słyszałem zupełnie o innych wartościach :? > 2.4 do 3.0. Dlatego postanowiłem napisać. Słyszałem też, że przy oponach zimowych jest inne ciśnienie niż w letnich.
* CHRYSLER 300C "SRT8" 6.1 V8 HEMI (450 KM)
* AUDI A3 Sportback 3.2 V6 (250 KM) "RS3"
że przy oponach zimowych jest inne ciśnienie niż w letnich.
to są prawa fizyki. spadek temp. zew. powoduje spadek cisnienia w oponie, więc "powinno" się dopompować te 0.2/0.5 bara więcej niż letnie. można i więcej ale to kwestia wyboru właściciela.
to są prawa fizyki. spadek temp. zew. powoduje spadek cisnienia w oponie, więc "powinno" się dopompować te 0.2/0.5 bara więcej niż letnie. można i więcej ale to kwestia wyboru właściciela.
Tak ale jesli dopompujemy teraz, gdy jest zimno, to cisnienie bedzie za duze gdy sie ociepli
do prawidłowej wartości to powinniśmy jeden raz w miesiącu kontrolować ciśnienie albowiem ma to wplyw na spalanie pojazdu i na bezpieczeństwo podruzujacych
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz